terratracker Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Finnes det å få kjøpt musematte med Land Roverlogo? Trenger ny, og kom til å tenke på at DET må vel noen ha lagd....Kanskje med LR Forum logo Barnslig?, ja og detalje freak attpåtil..... Siter
sealt Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 skaff deg en optisk mus så kan du printe ut et bilde av bilene dine og ha som musematte Siter
terratracker Skrevet 9. september 2003 Forfatter Skrevet 9. september 2003 Tuller du nå, eller? Optisk mus?.?..... Siter
KaiWE Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Tuller du nå, eller? Optisk mus?.?..... Ja, en av denne typen: med "lysdiode/fotocelle" istedenfor ball/kule. Lettere å holde rein, og fungerer på alle underlag (bortsett fra speil...) Ellers så jeg "lag-din -egen-musematte"-kit på Binders sist jeg var der... Siter
terratracker Skrevet 9. september 2003 Forfatter Skrevet 9. september 2003 Da venter vi på bilde av den første L.R. musematta!! Siter
Jørn Nielsen Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Tuller du nå, eller? Optisk mus?.?..... Bruker du USB eller PS/2 mus TT ? Siter
terratracker Skrevet 9. september 2003 Forfatter Skrevet 9. september 2003 Trekker Wheel Mouse 3.0A PS/2 Compatible 5V 20mA...... Siter
Jørn Nielsen Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 OK ! Kommer du på treffet i dag, skal du få en optisk mus av meg Har forresten det Finn Kalvik greiene klart til Anne og ! Siter
Heidi Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Musematte...... det lyder kjent...... tru hvor det var ..... Ahh ! her ja ! Last opp eget bilde, kjøp musematte med egen bil på ! Siter
terratracker Skrevet 9. september 2003 Forfatter Skrevet 9. september 2003 OK ! Kommer du på treffet i dag, skal du få en optisk mus av meg Har forresten det Finn Kalvik greiene klart til Anne og ! Rene bursda'n dette her! Klart jeg kommer! Flotte greier!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.