Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker delvis eller komplett eksosavsug til å ha i garasje.

Den viktigste delen er avsugsvifta, ellers fikser jeg resten selv om det er "i deler".

PM, i tråden, SMS/tlf 92668991 :)

Skrevet (endret)

En billigløsning kan være å bruke så lang slange at eksosen kjøles godt, og så koble denne på ei vanlig ventilasjons-kanal-vifte til våtrom. Finnes hos byggevarehandlere, eller enda billigre hos Clas O eller lignende pushere. Holder ikke evig, men lenge nok, og billig nok til å bytte etter noen år. Har en slik stående på ei hytte, som avsug fra gammaldassens "reservoar". Den gassen som går gjennom der er rimelig heftig, og det ser ikke ut til å skade vifta eller motoren.

Endret av terje s
Skrevet

Jeg har en backupplan med å lage selv, men de fleste kanalavtrekksvifter er verken kraftige nok eller i metallutførelse.

Jeg vil helst ha skikkelig avtrekk pga kullos...

Hvis det dukker opp flere tilbud skal jeg PM'e deg, Isbj0rn :)

Skrevet (endret)

Jeg har en kanalvifte i metall liggende som jeg skal bruke i garasjen, ikke primært til eksos men fukt, står ikke noe spec på den men tror den er i 5". Husker jeg ikke feil er den kjøpt på Lindab av naboen min som donerte den til meg etter lett bruk på ei hytte

Mao, sjekk Lindab

Ser sånn ut, har ikke annen kjennskap til dette forumet en at tråden dukket opp på google :lol:

Endret av tdiThomas

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...