CaspianBlue Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ønsker delvis eller komplett eksosavsug til å ha i garasje. Den viktigste delen er avsugsvifta, ellers fikser jeg resten selv om det er "i deler". PM, i tråden, SMS/tlf 92668991 Siter
terje s Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) En billigløsning kan være å bruke så lang slange at eksosen kjøles godt, og så koble denne på ei vanlig ventilasjons-kanal-vifte til våtrom. Finnes hos byggevarehandlere, eller enda billigre hos Clas O eller lignende pushere. Holder ikke evig, men lenge nok, og billig nok til å bytte etter noen år. Har en slik stående på ei hytte, som avsug fra gammaldassens "reservoar". Den gassen som går gjennom der er rimelig heftig, og det ser ikke ut til å skade vifta eller motoren. Endret 4. desember 2008 av terje s Siter
isbj0rn Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Får du tilbud om flere så sifra! Kan hende jeg kjöper den du ikke kjöper. Siter
CaspianBlue Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 Jeg har en backupplan med å lage selv, men de fleste kanalavtrekksvifter er verken kraftige nok eller i metallutførelse. Jeg vil helst ha skikkelig avtrekk pga kullos... Hvis det dukker opp flere tilbud skal jeg PM'e deg, Isbj0rn Siter
tdiThomas Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg har en kanalvifte i metall liggende som jeg skal bruke i garasjen, ikke primært til eksos men fukt, står ikke noe spec på den men tror den er i 5". Husker jeg ikke feil er den kjøpt på Lindab av naboen min som donerte den til meg etter lett bruk på ei hytte Mao, sjekk Lindab Ser sånn ut, har ikke annen kjennskap til dette forumet en at tråden dukket opp på google Endret 4. desember 2008 av tdiThomas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.