Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelige bilder!

Nydelige biler!

I likhet med Moslet skulle også jeg gjerne hatt en slik! Sikla lenge på den Laastad hadde ute på Finn.no (reg nr L-210375) for noen år siden. Noen som vet hvor den bilen havnet?

Skrevet (endret)
gallery_4288_390_8719.jpg Denne fortjener vel en plass her! :)edit: photo: NEW

Næmmen… dette er jo et bilde av «den som er stjålet», men hva gjør den i en todørstråd Robert?

(Hvis ikke skiltet og bakluka sitter på en nylig sett todørs - i såfall: «stopp tyven».)

(Skriveleif rettet)

Endret av munken
Skrevet

Jeg bomma meg litt ut der Munken, så håpet jeg jo at det skulle passere....men nei! :)

Jeg må inrømme at jeg kjente den i gjen på rustflekken ved det høyre skiltlyset (og «limited» merket) - selve skiltnummeret kjente jeg ikke igjen. Snakk om å være anal… ^_^

Skrevet

Gamlingen hadde en sånn 2-dørs RR, 77-mod. Han fikk den lakkert blå metallic, og fikk lagd takluke. Den var ZE registrert. Den ble solgt til østlandet et sted på slutten av 90-tallet. Noen som vet hvor den er i dag? Dette var bilen jeg lærte meg og kjøre i, og er vel en stor grunn til at jeg selv endelig ble RR-eier for litt over ett år siden.. :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ....jeg vil Å ha en 3 dørs pÅ tunet :) ......hmmmmm jeg ble for sein denne gangen ogsÅ, men....en gang....

Fikk inn en i garasjen idag! Kommer en tråd i "Mitt Prosjekt"....

Skrevet

Etter tolking av VIN i natt så viser det seg at det er en 78/79 model. 1 gang registrert 79. Ingen som helt viste hvilken års modell det var...

Og til Roar: Det er den!

No skal stefar få seg en overaskelse ja.... Bilder kommer...muligens i morgen.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Fantastiske gule Range Rover Classic's på denne siden !!

Takk for at dere deler flotte bilder av 2 utrolige 'tidsmaskiner'

:) :) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...