oggioffshore Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Har hatt en dårlig FOB en stund, så bestilte nytt hus m innmat fra bayen. Denne, https://www.ebay.com/itm/Folding-Remote-Car-Key-Fob-433Mhz-PCF7941-For-Land-Rover-LR3-Range-Rover-Sport-P/193054640796?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Linken fikk eg fra en tråd på FB, men finner ikke den igjen. Det ble sagt denne skal fungere. Så eg åpnet den gamle, som fungerte, for å bytte plastikk huset, men etter å ha åpnet den, fungerte den ikke lengre. Ser at ene trykk knappen, har løsnet delvis fra print kortet. Laus i lodding. det var den øverste, midt på kortet. Så den må ha vært dårlig en stund. Da kontrollen har vært litt fjuskete, noe eg tilla sprukket gummi over knappene. Så nå er den helt dau. Så da hev eg nøkkel bladet over på kina utgaven. Koblet opp NANOCOM`n, får å teste " key learning" Det gikk jo seff ikke av seg selv. Fikk disse feilene ... In key status, it gives Communication error 1. Add a new key, gives unknown KVM hardware. Noen tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 26. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2019 Vel. Løste seg. Lastet ned beta v 1.35 fra Black box. Tok knappe minuttet. Så nå har man 2 fungerende nøkler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.